Стяжний ремінь кільцевий

Стяжний ремінь кільцевий

  • Кільцевий стяжний ремінь без гаків, з храповиком.
  • Матеріал виготовлення: 100% поліестерова стрічка.
  • Коефіцієнт подовження: до 7% при максимальному навантаженні.
  • Запас міцності: 2:1.
  • Стандарт: EN 12195-2.
  • 100% якість, гарантія 2 місяці.
  • Виріб супроводжується сертифікатом якості.
  • Виробник: ТОВ "ЛОАД-ТЕХ", Україна Украина

Детальніше

Виберіть параметри:

Ціна з ПДВ:

291,00 грн.

Стяжний ремінь або ретчет використовується для безпечного і надійного кріплення різних вантажів при перевезенні. Складається з стрічки і храпового механізму, призначеного для натягу стрічки. За рахунок натягу стрічки стяжні ремені виключають переміщення і сповзання вантажу під час транспортування. М'яка стрічка з поліестеру не пошкоджує і не дряпає вантаж і упаковку. Відповідають європейському стандарту EN 12195-2.

При покупці стяжних ременів особливу увагу слід приділяти якості стрічки і храпового механізму. Неякісний стяжний ремінь може потягнутися, ослабнути або зламатися, що найчастіше призводить до псування вантажу.

Наша компанія реалізує тільки перевірені, високоякісні стяжні ремені, забезпечені паспортом і гарантією.

Малюнок

Ширина стрічки

Максимально дозволене робоче навантаження (LC)

Номінальна сила натягу (STF)

 Метод крепления Метод крепления

мм

кг

кг

Стяжной ремень кольцевой

25

1500

150

38

3000

300

50

5000

600

75

7500

800

75/100

10000

1000 


ПИТАННЯ: З якої стрічки і комплектуючих ви робите стягнуті ремені?
ВІДПОВІДЬ: Європейським стандартом EN 12195-2 чітко регламентовано, яка стрічка, гаки та тріскачки повинні використовуватися при виробництві стяжних ременів. Ми чітко дотримуємося вимог стандарту і застосовуємо високоякісну стрічку і комплектуючі, що відповідають вимогам EN 12195-2.

ПИТАННЯ: Як сильно тягнеться стрічка на ваших стяжних ременях?                                               
ВІДПОВІДЬ: Для виробництва стяжних ременів ми використовуємо тільки міцну поліестеровую стрічку. Це пов'язано з тим, що поліестерова стрічка, на відміну від поліпропіленової або нейлонової, має мінімальний коефіцієнт розтягування. Стандартом EN 12195-2 регламентований максимальний коефіцієнт розтягування стрічки до 5% і використовувана нами стрічка повністю відповідає цим параметром.

ПИТАННЯ: Якої довжини ви можете виготовити стяжні ремені?         
ВІДПОВІДЬ: Як виробник, ми можемо виготовити стягнуті ремені практично будь-якої довжини.

ПИТАННЯ: Яке максимальне робоче навантаження стяжних ременів?                                          
ВІДПОВІДЬ: Ми виробляємо стягнуті ремені максимального робочого навантаженням 10,0тн. Ширина такого ременя становить 100мм.

ПИТАННЯ: Що означає запас міцності 2:1?
ВІДПОВІДЬ: Запас міцності означає відношення розривного навантаження виробу до робочого. Простими словами - стягнутий ремінь робочим навантаженням 5,0 тн руйнується при навантаженні не менше 10,0 тн . Запас міцності 2:1 у стяжних ременів передбачений стандартом EN 12195-2.

ПИТАННЯ: З вашими ременями можна виїжджати за кордон? 
ВІДПОВІДЬ: Так, можна. Наші ремені відповідають вимогам чинного європейського стандарту EN 12195-2, супроводжуються паспортом, а також комплектуються биркою міжнародного зразка.

ПИТАННЯ: У вас можна купити окремі частини стяжного ременя?
ВІДПОВІДЬ: Так, можна. Ми виробляємо і реалізуємо окремі частини стяжного ременя, наприклад коротку частину з тріскачкою або довгу з гаком, а також будь-які комплектуючі ( храповик, гак, замок - зажим, стрічку).

ПИТАННЯ: Який ремінь вибрати для кріплення вантажу в причепі або на даху легкового автомобіля?
ВІДПОВІДЬ: Для кріплення невеликих і не дуже важких вантажів ідеально підійдуть стяжні ремені з замком - затискачем. Такими ременями зручно користуватися, вони легкі і компактні.

ПИТАННЯ: Чи існують спеціальні ремені для кріплення мототехніки при транспортуванні? 
ВІДПОВІДЬ: Так такі ремені існують. Компанія " ЛОАД -ТЕХ " виробляє спеціалізовані стягнуті ремені для кріплення мотоциклів під час перевезення. Вони відрізняються від стандартних стяжних ременів особливою конструкцією, а також застосуванням обрезиненних гаків, які виключають пошкодження лакофарбового і хромованого покриття мотоцикла.