Буксирувальний ремінь

  • Буксирувальний ремінь для автомобілів масою від 1,6т до 60т.
  • Матеріал виготовлення: 100% поліестерова стрічка.
  • Запас міцності: 1,5:1.
  • Комплектація скобами або гаками за бажанням клієнта.
  • Виробник: ТОВ "ЛОАД-ТЕХ", Україна Украина

Детальніше

Виберіть параметри:

Ціна з ПДВ:

200,30 грн.

rating Read the 3 Відгуки
Середній рейтинг: 10/10 - Кількість відгуків: 3

Буксирувальний ремінь екстра-класу, призначений для буксирування автомобілів, тягачів, дорожньої техніки масою від 1,6 т до 60т.

Ми гарантуємо відповідність розривного навантаження ременя до навантаження, заявленого на сайті і зазначеного в паспорті. Буксирувальний трос відповідає вимогам ПДР (п. 23.3; п. 30.5), може бути забезпечений світловідбиваючими прапорцями, коефіцієнт запасу міцності 1,5:1. При замовленні є можливість вибору різних варіантів виконання і загальної довжини ременя.У комплект поставки входить мішечок для зберігання ременя з водонепроникної тканини.

 

Робоче навантаження ременя/

Макс. маса автомобіля, тн

Розривне навантаження, тн

Ширина ременя, мм

2.5

3.75

50

3.5

5.25

60

5.0

7.5

50

10.0

15.0

60

15.0

22.5

90

20.0

30.0

120

30.0

45.0

90

40.0

60.0

120

50.0

75.0

150

60.0

90.0

180

Купити буксирувальний ремінь ви можете в наших магазинах в Одесі, Києві та Харкові або замовити доставку в будь-яку точку України. 


 
 
    • Буксирувальний ремінь для автомобілів масою від 1,6т до 60т.
    • Матеріал виготовлення: 100% поліестерова стрічка.
    • Запас міцності: 1,5:1.
    • Комплектація скобами або гаками за бажанням клієнта.
    • Виробник: ТОВ "ЛОАД-ТЕХ", Україна Украина

ПИТАННЯ: Як правильно вибрати буксирувальний ремінь?
ВІДПОВІДЬ: Все що вам треба знати, це маса транспортного засобу, який планується буксирувати і тип виконання буксирувального ременя (гак, скоба, петля). Наприклад, якщо ваш автомобіль важить 2,0 тн, то вам підійде буксирувальний ремінь з робочим навантаженням 2.5 тн.

ПИТАННЯ: Чи відповідають Ваші ремені вимогам ПДР?
ВІДПОВІДЬ: Так. Наші ремені, відповідають вимогам ПДР п. 23.3 та п. 30.5, а саме мають запас міцності 1,5:1, та оснащені світловідбиваючими елементами.

ПИТАННЯ: Яке виконання ременя краще взяти?
ВІДПОВІДЬ: Легкові автомобілі зазвичай оснащені петлями для буксирування, тому для них рекомендуємо взяти буксирувальний ремінь у виконанні гак-гак. Позашляховиків більше підійде виконання скоба-скоба. Важкі вантажівки, фури і трактора мають зачепи або вушка з пальцями, тому для них оптимальним вибором є виконання петля-петля.

ПИТАННЯ: Я на заправці / в магазині бачив буксирувальний ремінь, на ньому написано 5тн, а він в два рази дешевше і в три рази менше, ніж ваш? В чому різниця?
ВІДПОВІДЬ: За нашим досвідом, такі буксирувальні ремені виготовлені з поліпропіленовий стрічки і зазначене робоче навантаження таких ременів мінімум в 3 рази менше фактичної. Відповідно при будь-якому ривку ви ризикуєте залишитися посеред дороги без засобу для буксирування.
Наші ремені зроблені з 100% поліестеровою вантажної стрічки і мають чесний запас міцності 1,5:1. До того ж наші вироби забезпечені вантажними звареними гаками або вантажними такелажними скобами. Всі ці фактори дозволяють бути впевненим, що використовуючи наш буксирувальний ремінь, в разі поломки, ви без проблем доберетеся до СТО або гаража.

ПИТАННЯ: Моя вантажівка сильно застрягла в багнюці, вага машини з вантажем 8тн, який ремінь вибрати?
ВІДПОВІДЬ: Якщо автомобіль застряг, то тягове зусилля, щоб його витягнути, в будь-якому випадку буде вище, ніж важить сам ТЗ. При ривку, навантаження на ремінь може в кілька разів перевищувати стандартне робоче навантаження. У таких випадках ми рекомендуємо брати буксирувальний ремінь з робочим навантаженням в 1.5-2 рази вище, ніж вага вашого автомобіля. Наприклад, якщо ТЗ важить 8 тон, то варто вибрати ремінь з робочим навантаженням не менше 12-16 тон.

ПИТАННЯ: Чи можна піднімати або кріпити вантажі буксирним ременем?
ВІДПОВІДЬ: Ні! Це категорично суперечить техніці безпеки. У вантажопідіймальних пристосувань повинен бути зовсім інший запас міцності і виконання. Для підйому вантажу краще скористатися вантажопідйомними стропами, а для кріплення вантажу - стяжним ременем.
Стропи і стяжні ремені ви також можете знайти на нашому сайті або замовити за телефоном.

ПИТАННЯ: Чи можна виготовити буксирувальний ремінь з більшим робочим навантаженням?
ВІДПОВІДЬ: Так, можна. За індивідуальним запитом наша компанія здатна виготовити вироби з текстильної стрічки або стального каната з робочим навантаженням до 100 тонн.

ПИТАННЯ: Що означає запас міцності 1,5:1?
ВІДПОВІДЬ: Запас міцності означає відношення розривного навантаження виробу до робочого. Простими словами - буксирувальний ремінь з робочим навантаженням 8,0 тн руйнується на навантаженні не менше 12,0 тн. Запас міцності 1,5:1 у буксирувальних ременів передбачений правилами ПДР п 23,3 і п 30,5

ПИТАННЯ: Що краще стрічковий буксирувальний ремінь або буксирувальний трос із сталевого каната?
ВІДПОВІДЬ: Буксирувальний ремінь з поліестерової стрічки однозначно виграє в цій суперечці. Якщо вам необхідно відбуксирувати звичайний автомобіль а не спецтехніку, то вибір краще зупинити на текстильних ременях. Ось ряд їх переваг:
Компактні, зручно складаються, в багажнику займають менше місця.
У кілька разів легше і не мають пружинних деформацій. З ними зручно і безпечно працювати навіть без рукавиць.
За рахунок використання синтетичних матеріалів, ремені піддаються невеликому розтягуванню, тому процес буксирування буде проходити плавно і без ривків.
Не схильні до корозії, їх можна випрати.


Натисніть тут, щоб залишити відгук


БУКСИРУВАЛЬНИЙ РЕМІНЬ
Денис Б. у 2020-04-18 Купил куму на день рождения доволен +++ рекомендую
Буксир
Сто С. у 2020-08-10 Хороший, довольно прочный. Есть сумка для хранения. Пришёл быстро. Всем доволен!
Ремінь
Віталій Т. у 2020-11-30 Міцний, зручний у використанні